mandag den 14. februar 2011

Kathrine i Portugal:

Hejhej.
Jeg har det stadig godt, er dog ved at blive gevaldig træt af at de kære portugisere hverken åbner munden eller bruger tid på at udtale ordene så man kan forstå dem...
Fredag var jeg en tur i byen med nogle andre Erasmus-studerende, der er en del fra Belgien og så fra Irland og Holland. Det var rigtig hyggeligt, der er en gå-i-byen-gade, hvor alle cafeerne har åbent og så går man ind og køber drikkevarer og så står alle ellers utrolig tæt sammen ude på gaden, der er en fantastisk stemning om natten, så det var fedt at opleve! Imorgen skal jeg i biffen med alle de Erasmusstuderende, så kommer ud og bliver luftet lidt.
I denne uge skal jeg undervise de 4-årige i gymnastik og derudover er planen at vi også starter et emne op om Danmark. Så glæder mig til at kunne deltage lidt mere i det pædagogiske arbejde! - det bliver dog stadig med deres faste lærer Anabela inde over som tolk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar