tirsdag den 1. februar 2011

En lille update

Hola skønne mennesker
Endelig har jeg både ro og tid til at holde Jer lidt opdateret, ikke fordi der er sket så meget spændende, men I kan da høre hvad jeg har fået tiden til at gå med.
I søndags tjekkede jeg ind på et ungdomshostel, stemningen var god og beliggenheden pragtfuld lige ned til rivieraen, utrolig smukt. Jeg tjekkede ind på 4 personers værelse, med wc+bruser på gangen. Værelset var utrolig småt og der var et lille skab til hver og 2 køjesenge og en stol. Derudover kunne internettet ikke nå op på værelset. Jeg betalte for 2 dage, altså til i dag.
Mandag var jeg til møde med den internationale koordinator her i Porto på ISPGaya, Isabel. Til mødet var en anden ny studerende fra Belgien, Lien. Jeg skal først starte på mit praktiksted på mandag, så jeg har lige lidt tid til at lære byen at kende. I dag tirsdag er jeg så flyttet til den anden ende af byen på World Spru et kollegieagtigt halløj... Det ligger vist længere fra praktikstedet, til gengæld har jeg internet på værelset, lille køkken og toilet og bad heeelt for mig selv :) Hurtigt jeg allerede synes det er luksus.
Anyways Lien og jeg leger godt sammen og har fået udforsket byen lidt, hun bor også her på World Spru, I dag ville hun dog gerne være rigtig kulturel og se på historiske bygninger, så jeg fandt et shoppingcenter og en ny taske i stedet!!
Der har været problemer med at få min computer til at kunne optage strøm da mit stik ikke ville ind i stikkontakten, jeg fandt i dag en adapter, den søde mand i butikken var 100% sikker på den ville passe, så jeg betalte glædeligt 25 euro og tog metroen hjem igen, og fandt ud af den på ingen måde passede, så tilbage med mig og heldigvis byttede de den så jeg fik pengene retur, fandt en butik og købte bare en ny ledning til kun 3 euro, så nu virker det hele!!
Jeg har fået taget nogle flotte billeder med min telefon, men dem kan jeg ikke lægge ind, prøver at huske kameraet en dag, så I kan se billeder af byen, her er virkelig fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar