onsdag den 27. april 2011

Intetsigende update herfra ;)

En lille opdatering om at jeg lever i bedste velgående.
Men synes efterhånden ikke jeg har så meget interessant at berette om. Nu følger jeg de 6-årige i skolen, der er ikke de store omvæltninger i det. I dag var vi på tur med de 6 og 7- årige. Jeg glædede mig meget til at se museet vi skulle besøge da jeg var blevet fortalt vidt og bredt om hvor smukt det var. Vi blev modtaget af en guide som tog os ind i et rum med masser af bevælgelsesplads, og så lavede hun bodyart med ungerne, hvor de skulle forme hinanden som skulpturer, samt andre bevægelseslege. Da det var færdigt spiste ungerne, stadig i rummet, og vi blev ført ud af samme vej vi var kommet. Altså så jeg slet ikke noget af alt det flotte jeg var blevet lovet...
I weekenden er planen at tage et smut hen til et område, der skulle være verdens smukkeste som ligger 1 1/2 times togkørsel herfra, og ellers lever jeg ganske kedeligt, nyder vejret, nyder vinen, træner i fitnesscenter osv. tjaa det bliver vel hverdag alle steder, men har det i hvert fald skønt og synes godt nok tiden er gået stærkt indtil videre! Jeg vil snart prøver at lave noget spændende så der bliver lidt at skrive om!
Håber at I allesammen har det godt, glæder mig faktisk at se skønne danskere igen og kunne snakke med folk uden at skulle anstrenge sig, tænke for meget osv.! Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar